FAQ - Często zadawane pytania

1 - Gdzie znajdę regulamin sklepu?

Regulamin dostępny jest pod adresem https://zniczeadam.pl/content/regulamin


2 - Jak wyglądają koszty wysyłki i czas dostawy?

Pełna rozpiska kosztów i terminów dostaw dostępna tutaj: https://zniczeadam.pl/content/dostawa


3 - Jakie są dane do przelewu?

  • P. W. ADAM
  • Słoneczna 9A
  • 66-003 Droszków
  • Nr konta 25 1500 1810 1218 1006 2559 0000
  • W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko.


4 - Jak odzyskać hasło do konta w sklepie?

Wystarczy skorzystać z funkcji pod adresem https://zniczeadam.pl/odzyskiwanie-hasla


5 - Program lojalnościowy i aktualne promocje.

Informacja o aktuaonych promocjach znajduje się tutaj: https://zniczeadam.pl/content/program-lojalno%C5%9Bciowy-i-rabaty


6 - Czy Klient jest informowany o zmianie statusu zamówienia?

Tak. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje mailowo link do strony, na której może sprawdzić zmiany statusu zamówienia oraz znaleźć numer przewozowy nadanej przesyłki.


7 - Nie otrzymałem wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia.

Proszę sprawdzić folder "spam" na skrzynce pocztowej. W razie dalszych problemów proszę o bezpośredni kontakt mailowy, prześlemy informacje o przesyłce manualnie.


8 - Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?

Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.


9 - Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

Skupiamy się na szybkiej realizacji zamówień, więc jeśli nie będziemy dostępni pod telefonem zachęcamy do kontaktu e-mail przez formularz kontaktowy, lub bezpośrednio na adres sklep@zniczeadam.pl.


10 - Płatność przelewem się nie powiodła. W jaki sposób mogę ponowić płatność?

Jeśli przy zamówieniu zostało utworzone konto, to wystarczy przejść do zakładki Moje konto > Historia zamówień i szczegóły, a następnie wejść w szczegóły danego zamówienia i wybrać opcję ponowienia płatności. W innym przypadku możemy manualnie przesłać link do utworzenia konta, lub można też dokonać przelewu bezpośrednio na konto.


11 - Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?

Możliwe są następujące formy płatności do wybory przez Klienta: przy odbiorze do rąk kuriera, przelewem z góry na konto bankowe, płatność w kanale elektronicznym Przelewy24.