1 - Gdzie znajdę regulamin sklepu?
Regulamin dostępny jest pod adresem https://zniczeadam.pl/content/regulamin
2 - Jak wyglądają koszty wysyłki i czas dostawy?
Pełna rozpiska kosztów i terminów dostaw dostępna tutaj: https://zniczeadam.pl/content/dostawa
3 - Jakie są dane do przelewu?
- P. W. ADAM
- Słoneczna 9A
- 66-003 Droszków
- Nr konta 25 1500 1810 1218 1006 2559 0000
- W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko.
4 - Jak odzyskać hasło do konta w sklepie?
Wystarczy skorzystać z funkcji pod adresem https://zniczeadam.pl/odzyskiwanie-hasla
5 - Program lojalnościowy i aktualne promocje.
Informacja o aktuaonych promocjach znajduje się tutaj: https://zniczeadam.pl/content/program-lojalno%C5%9Bciowy-i-rabaty
6 - Czy Klient jest informowany o zmianie statusu zamówienia?
Tak. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje mailowo link do strony, na której może sprawdzić zmiany statusu zamówienia oraz znaleźć numer przewozowy nadanej przesyłki.
7 - Nie otrzymałem wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia.
Proszę sprawdzić folder "spam" na skrzynce pocztowej. W razie dalszych problemów proszę o bezpośredni kontakt mailowy, prześlemy informacje o przesyłce manualnie.
8 - Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?
Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
9 - Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?
Skupiamy się na szybkiej realizacji zamówień, więc jeśli nie będziemy dostępni pod telefonem zachęcamy do kontaktu e-mail przez formularz kontaktowy, lub bezpośrednio na adres sklep@zniczeadam.pl.
10 - Płatność przelewem się nie powiodła. W jaki sposób mogę ponowić płatność?
Jeśli przy zamówieniu zostało utworzone konto, to wystarczy przejść do zakładki Moje konto > Historia zamówień i szczegóły, a następnie wejść w szczegóły danego zamówienia i wybrać opcję ponowienia płatności. W innym przypadku możemy manualnie przesłać link do utworzenia konta, lub można też dokonać przelewu bezpośrednio na konto.
11 - Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?
Możliwe są następujące formy płatności do wybory przez Klienta: przy odbiorze do rąk kuriera, przelewem z góry na konto bankowe, płatność w kanale elektronicznym Przelewy24.