Odstąpienie od umowy
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku O prawach konsumenta, (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient będący osoba fizyczną dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą w okresie 14 dni od dostarczenia zamówienia towaru ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy, kompletny i nie powinien nosić śladów używania świadczących o innym wykorzystaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracany towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy należy przesłać na własny koszt na adres:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ADAM
ul. Słoneczna 9A
66-003, Droszków
FORMULARZ OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ
Ważne:
- przed wysłaniem produktu prosimy o wcześniejsze przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy wysyłając e-mail na adres: sklep@zniczeadam.pl,
- produkt powinien być należycie zabezpieczony podczas transportu,
- koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych ,,za pobraniem”,
- kwota będąca równowartością towaru wynikająca z odstąpienia od umowy zostanie zwrócona Klientowi po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni,
- jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza można własnoręcznie przygotować go wzorując się na przygotowanej przez nas treści zamieszczonej na stronie internetowej.
Reklamacje
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i podanie w nim:
- danych teleadresowych nabywcy,
- daty nabycia towaru,
- numer zamówienia lub rachunku,
- nazwy towaru i ilości reklamowanych sztuk,
- typu wady:
a) zawartość przesyłki niezgodna z zamówieniem,
b) produkt uszkodzony,
c) produkt przeterminowany,
d) inne.
- dokładnego opisu wady,
- proponowanej formie realizacji reklamacji:
a) wymianie produktu na wolny od wad,
b) usunięcie wady,
c) obniżenie ceny towaru,
d) odstąpienie od umowy.
FORMULARZ REKLAMACJI ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ
Wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji prosimy przesłać na adres e-mail: sklep@zniczeadam.pl, i/lub załączyć go do przesyłki zwrotnej.
Zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie nie przekraczającym ustawowych 14 dni na ustosunkowanie się do wady i poinformujemy Klienta o dalszym postępowaniu.
Uwaga:
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. Jeśli stan opakowania wskazuje na możliwość powstania uszkodzenia podczas transportu prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. W przypadku gdy towar został uszkodzony konieczne jest sporządzenia protokołu szkody.